УНИВЕРЗИТЕТСКИ КЛИНИЧКИ ЦЕНТАР СРБИЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТСКИ КЛИНИЧКИ ЦЕНТАР СРБИЈЕ
ДРУГИ ОСНОВНИ СУД У БЕОГРАДУ
ДРУГИ ОСНОВНИ СУД У БЕОГРАДУ
Oглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се радно место попуњава: Други основни суд у Београду, Београд, Улица Катанићева број 15.
II Радна места која се попуњавају:
1. Радно место уписничар у извршној писарници звање референт
Опис послова: прима у рад предмете извршења, разводи податке у одговарајуће електронске уписнике и именике, оформљује предмете, обрађује предмете, здружује повратнице, доставнице, поднеске и друга писмена, стара се о благовременом изношењу предмета судији, као и благовременом поступању по налозима судије, припрема експедицију свих одлука и писмена из предмета, припрема предмете за архиву, износи предмете из архиве и одржава архиву у исправном стању, даје обавештења странкама, обавља и друге послове предвиђене Судским пословником као и послове по налогу шефа извршне писарнице, извршног судије, управитеља писарнице и председника суда.
Услови: III или IV степен средње школске спреме, друштвеног, природног или техничког смера; најмање две године радног искуства у струци, положен државни стручни испит и потребне компетенције за ово радно место.
2. Радно место записничар звање референт
Опис послова: обавља све дактилографске послове у предметима додељеним у рад судији код кога је распоређен, пише записнике на суђењима, позиве за рочишта, доставнице и повратнице и обавља све послове израде судских одлука по диктату судије, сачињава списак предмета за рочишта и истиче их на огласну таблу и улазним вратима суднице, доставља извештај са суђења у судску управу уз евиденцију начина решавања предмета и ефективног присуства судија поротника на рочиштима, води рачуна о уредности списа, попуњава обрасце, решења о кажњавању сведока, наредбе за привођење, решење о исплати трошкова сведоцима, вештацима и судијама поротницима, попуњава статистичке листове и поступа по наредби судије, врши унос података у електронској форми у складу са АВП-ом, по потреби дежура са судијом ради увиђаја, разводи рочишта и друге податке у електронском уписнику, обавља и друге послове по налогу шефа дактилобироа, судије, секретарa суда и председника суда.
Услови: III или IV степен средње школске спреме, друштвеног, природног или техничког смера; најмање две године радног искуства у струци; положен испит за дактилографа прве класе; положен државни стручни испит и потребне компетенције за ово радно место.
3. Радно место за послове пријема и експедиције поште звање референт
Опис послова: врши пријем свих судских писмена и контролише да ли је плаћена судска такса, заводи тужбе, оптужнице, предлоге за извршење и друге иницијалне акте у одговарајуће електронске уписнике и именике и друге помоћне књиге у вези са овим, разврстава примљену пошту и распоређује одговарајућим службама, одговара за рад пријемне канцеларије, води Регистар јавнобележничких записа о уговорима о промету непокретности и оверених уговора о промету непокретности које се налазе на подручју суда, архивира предмете и одговара за архиву овера, води евиденцију уговора о промету непокретности, даје обавештења странкама, ради на експедицији судске поште, требује марке, заводи пошту кроз књигу достављача, књигу за доставу поште у месту и предајну књигу поште код ПТТ (књигу за обичну пошту и књигу за препоручену пошиљку), обавља и друге послове предвиђене законом, Судским пословником, као и друге послове по налогу управитеља писарнице, секретара и председника суда.
Услови: III или IV степен средње школске спреме, друштвеног, природног или техничког смера; најмање две године радног искуства у струци, положен државни стручни испит и потребне компетенције за ово радно место.
III Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне компетенције, посебне функционалне компетенције, понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.
1) Провера општих функционалних компетенција:
1. За радно место - уписничар у извршној писарници:
- Организација и рад државних органа Републике Србије (провера ће се вршити писаним путем - тест). На интернет презентацији Другог основног суда у Београду можете приступити бази питања са тачним одговорима из области компетенције - организација и рад државних органа Републике Србије, а нека од ових питања биће задата током процеса селекције.
- Дигитална писменост (провера ће се вршити решавањем задатака практичним радом на рачунару или увидом у доказ о познавању рада на рачунару). На интернет презентацији Другог основног суда у Београду можете погледати пример теста којим се проверава компетенција - дигитална писменост. Током процеса селекције биће задат сличан задатак намењен провери ове функционалне компетенције
- Пословна комуникација (провера ће се вршити писаним путем-тест). На интернет презентацији Другог основног суда у Београду можете погледати пример теста којим се проверава компетенција - Пословна комуникација, а сличних 15-25 питања биће задата и у процесу селекције.
2. За радно место - записничар:
- Организација и рад државних органа Републике Србије (провера ће се вршити писаним путем - тест). На интернет презентацији Другог основног суда у Београду можете приступити бази питања са тачним одговорима из области компетенције - организација и рад државних органа Републике Србије, а нека од ових питања биће задата током процеса селекције.
- Дигитална писменост (провера ће се вршити решавањем задатака практичним радом на рачунару или увидом у доказ о познавању рада на рачунару). На интернет презентацији Другог основног суда у Београду можете погледати пример теста којим се проверава компетенција -дигитална писменост. Током процеса селекције биће задат сличан задатак намењен провери ове функционалне компетенције.
- Пословна комуникација (провера ће се вршити писаним путем-тест). На интернет презентацији Другог основног суда у Београду можете погледати пример теста којим се проверава компетенција - пословна комуникација, а сличних 15-25 питања биће задата и у процесу селекције.
3. За радно место - послови пријема и експедиције поште:
- Организација и рад државних органа Републике Србије (провера ће се вршити писаним путем - тест). На интернет презентацији Другог основног суда у Београду можете приступити бази питања са тачним одговорима из области компетенције - организација и рад државних органа Републике Србије, а нека од ових питања биће задата током процеса селекције.
- Дигитална писменост (провера ће се вршити решавањем задатака практичним радом на рачунару или увидом у доказ о познавању рада на рачунару). На интернет презентацији Другог основног суда у Београду можете погледати пример теста којим се проверава компетенција - Дигитална писменост. Током процеса селекције биће задат сличан задатак намењен провери ове функционалне компетенције.
- Пословна комуникација (провера ће се вршити писаним путем-тест). На интернет презентацији Другог основног суда у Београду можете погледати пример теста којим се проверава компетенција - Пословна комуникација, а сличних 15-25 питања биће задата и у процесу селекције.
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост“ (поседовање знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табела, табеларне калкулације), ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције „дигитална писменост“, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији не старији од 2 (две) године. Провера сваке од општих функционалних компетенција не може трајати дуже од једног сата. Информације о материјалу за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији суда. Кандидати који освоје један бод (1) у провери одређене опште компетенције искључују се из даљег изборног поступка.
2) Провера посебних функционалних компетенција:
1. За радно место - уписничар у извршној писарници:
- Посебна функционална компетенција-познавање прописа: Судски пословник, Закон о општем управном поступку и Закон о државним службеницима - провера ће се вршити писменим путем.
- Посебна функционална компетенција у области рада административни послови - познавање канцеларијског пословања-провера ће се вршити усменим путем - разговор са кандидатом.
- Посебна функционална компетенција у области судска писарница - знање и вештина потребе за рад на пословном софтверу за управљање предметима - провера ће се вршити усменим путем- разговор са кандидатом.
2. За радно место - записничар:
- Посебна функционална компетенција за радно место записничар - познавање прописа: Закон о општем управном поступку, Закон о државним службеницима и Судски пословник - провера ће се вршити писменим путем.
- Посебна функционална компетенција у области рада административни послови - познавање канцеларијског пословања - провера ће се вршити усменим путем - разговор са кандидатом.
- Посебна функционална компетенција у области администивни послови - познавање метода и техника прикупљања, евидентирања и ажурирања података у базама података - провера ће се вршити усменим путем - разговор са кандидатом.
3. За радно место- послови пријема и експедиције поште:
- Посебна функционална компетенција за радно место за послове пријема и експедиције поште-познавање прописа: Закон о општем управном поступку, Закон о државним службеницима и Судски пословник, познавање прописа којима се уређује употреба печата и штамбиља у државном органу - провера ће се вршити писменим путем.
- Посебна функционална компетенција у области рада административни послови-познавање канцеларијског пословања - провера ће се вршити усменим путем-разговор са кандидатом.
- Посебна функционална компетенција у области рада судска писарница-знање и вештина потребе за рад на пословном софтверу за управљање предметима-провера ће се вршити усменим путем - разговор са кандидатом.
Писани тест се састоји од 15 питања са више понуђених одговора. Кандидати одговарају на питања заокруживањем једног од понуђених одговора из базе питања објављене на интернет презентацији Другог основног суда у Београду. Кандидат може на свако питање дати, односно заокружити само један одговор. Свако брисање или исправка датог одговора сматра се као нетачан одговор. Ако се кандидат на тесту служи недозвољеним средствима, комисија ће удаљити кандидата са теста. У том случају сматра се да кандидат није положио тест.
Време за израду теста је 1 (један) сат.
Разговор са кандидатом захтева да се у усменом облику да предлог решења одређеног задатка који је типичан за обављање радног места. Време за припрему задатке је 15 (петнаест) минута.
Мерила која ће бити коришћена за вредновање функционалне компетенције путем разговора са кандидатима су следећа: стручна заснованост, аналитичност, систематичности, прецизност и тачност у навођењу података и јасноћа у изношењу личног става и мишљења.
3) Провера понашајних компетенција: Провера понашајних компетенција и то управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа и савесност, посвећеност и интегритет, на свим радним местима, вршиће се од стране дипломираног психолога путем интервјуа и упитника.
4) Интервју са комисијом и вредновање кандидата: Процена мотивације за рад на свим радним местима и прихватања вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усменим путем).
IV Врста радног односа и место рада: За сва радна места радни однос се заснива на неодређено време у Другом основном суду у Београду, уз обавезан пробни рад за оне који први пут заснивају радни однос у државном органу. Пробни рад траје 6 (шест) месеци. Место рада: Београд, Катанићева улица број 15 и Београд, Савска улица број 17а.
V Општи услови за рад на радном месту:
- да је учесник конкурса пунолетан држављанин Републике Србије;
- да учеснику конкурса није раније престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа;
- да учесник конкурса није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци
VI Датум оглашавања и рок за подношење пријава на конкурс: Датум оглашавања: 09.02.2022. године. Јавни конкурс је оглашен на огласној табли Другог основног суда у Београду, на интернет презентацији Другог основног суда у Београду, на интернет презентацији Службе за управљање кадровима, на порталу е-управе и на интернет презентацији и у периодичном издању Националне службе за запошљавање. Рок за подношење пријава на конкурс је 8 (осам) дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање - публикација „Послови“. Последњи дан рока за подношење пријава је 17.02.2022. године.
VII Пријава на конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Другог основног суда у Београду (https://www.drugi.os.sud.rs/).
Образац пријаве на конкурс за одређено радно место који мора бити лично потписан.
Кандидати који конкуришу на више радних места подносе појединачне пријаве за свако радно место на које конкуришу.
Уколико кандидат жели да буде ослобођен тестирања / провере компетенције, дигитална писменост, дужан је да уз образац пријаве приложи одговарајући сертификат/ доказ у оригиналу или овереној фотокопији не старији од 2 (две) године.
Уредно попуњен, одштампан и потписан Образац пријаве подноси се на шалтеру пријема Другог основног суда у Београду, Катанићева улица број 15, Београд или путем поште на исту адресу са назнаком „Пријава на јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места -назив радног места“.
Приликом предаје пријаве на конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначен за доставу обавештења.
VIII Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазу провере посебних функционалних компетенција, пре интервјуа са Конкурсном комисијом:
- биографија са наводима о досадашњем радном искуству;
- оригинал или оверена фотокопија уверење о држављанству Републике Србије;
- оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених;
- оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема;
-за радна места: уписничар у извршној писарници; радно место за послове пријема и експедиције поште - уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима;
- за радно место записничар у звању референта - уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима и уверење о положеном испиту за дактилографа Iа И Iб класе;
- исправе којима се доказује радно искуство у струци ( потврде, решења, уговори и други акти из којих се може утврдитит на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком периоду је стечено радно искуство);
- потврду да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде радне дужности из радног односа издате од стране државног органа у коме је учесник јавног конкурса био у радном односу;
- оригинал уверење да учесник конкурса није осуђиван на казну затвора од најмање 6 (шест) месеци, издато од стране Министарства унутрашњих послова Републике Србије, не старије од шест месеци;
-д руги докази о стеченим знањима и вештинама.
Државни службеник који се пријављује на конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених, подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама, као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената која се оверене пре 01.марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Сви докази прилажу се на српском језику, односно уколико су на страном језику морају бити преведени на српски језик и оверени од стране овлашћеног судског тумача. Диплома којом се потврђује стручна спрема, а која је стечена у иностранству мора бити нострификована.
IX Рок за подношење доказа: Кандидати који су успешно прошли фазу провере посебних функционалних компетенција, пре интервјуа са Конкурсном комисијом, позивају се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку. Кандидати који не доставе доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају на наведену адресу суда са назнаком „За јавни конкурс“.
X Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: Са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне, уз које су приложени сви потребни докази и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести у просторијама Другог основног суда у Београду, у Катанићевој улици број 15 или на другом месту у зависности од епидемиолошке ситуације у земљи, о чему ће кандидати бити благовремено обавештени 3 дана пре датума полагања. Кандидати ће о датуму и времену бити обавештени на контакте (бројеве телефона или e-mail адресе) које наведу у својим обрасцима пријаве. Изборни поступак ће започети по истеку рока за подношење пријава.
Кандидати који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или e-mail адресе) које наведу у својим обрасцима пријаве.
XI Лице задужено за давање обавештења о конкурсу: Светлана Гордић, радно место за кадровске и персоналне послове, контакт телефон: 011/6354821 или зграда суда, Београд, ул. Катанићева бр. 15, други спрат, канцеларија број 4.
НАПОМЕНЕ:
- Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима / уверење о положеном правосудном испиту и уверење да кандидат није осуђиван. Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број 18/16) прописано је, између осталог, да је орган дужан да по службеној дужности, у складу са законом, врши увид у податке о чињеницама неопходним за одлучивање о којима се води службена евиденција, да их прибавља и обрађује (члан 9. став 3); да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама (члан 103 став 3).
- Потребно је да кандидат у делу Изјава*, у Обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
- Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве и пријаве уз које нису приложени сви тражени докази биће одбачене.
- Кандидати без положеног државног стручног испита примају се у радни однос под условом да тај испит положе у року од 6 месеци од дана заснивања радног односа.
- Положен државни стручни испит није услов нити предност за заснивање радног односа.
- Сагласно члану 9 Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.
- Јавни конкурс спроводи конкурсна комисија именована одлуком председника Другог основног суда у Београду.
- Обавештавају се учесници конкурса да ће се документација враћати искључиво на писани захтев учесника.
- Други основни суд у Београду не врши дискриминацију на основу расе, боје коже, пола, вере, националности и етничког порекла или инвалидитета. Конкуренција се заснива на квалитету и отворена је за све који испуњавају прописане услове. Сви изрази и појмови који су у овом огласу изражени у граматичком мушком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
- Овај оглас објављује се на интернет презентацији Другог основног суда у Београду https://www.drugi.os.sud.rs/, на огласној табли Другог основног суда у Београду, на порталу e-управе, на интернет презентацији Службе за управљање кадровима и на интернет презентацији и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Образац пријаве на конкурс, за радно место, може се преузети на званичној интернет презентацији Другог основног суда суда у Београду (https://www.drugi. os.sud.rs/).
УНИВЕРЗИТЕТСКИ КЛИНИЧКИ ЦЕНТАР СРБИЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТСКИ КЛИНИЧКИ ЦЕНТАР СРБИЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТСКИ КЛИНИЧКИ ЦЕНТАР СРБИЈЕ
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
ДОМ ЗДРАВЉА ГРАЧАНИЦА
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати