ИНСТИТУТ ЗА РЕУМАТОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗА РЕУМАТОЛОГИЈУ
ОПШТИНСКА УПРАВА МАЈДАНПЕК
ОПШТИНСКА УПРАВА МАЈДАНПЕК
19250 Мајданпек, Светог Саве бб
тел. 030/581140
Послови буџета и трезора у звању саветник
Услови: стечено високо образовање из научне области економских наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање три година радног искуства у струци и познавање рада на рачунару (MS Office пакет и интернет) као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
Опис послова: Врши координацију у поступку примене буџета, разрађује смернице за припрему буџета и предлаже износе апропријација који се уносе у буџет, припрема делове нацрта Одлуке о буџету, допунском буџету и завршном рачуну буџета, даје препоруке директном кориснику и органима општине по питању буџета, финансија и трезора, припрема нацрте решења о одобрењу средстава из текуће и сталне буџетске резерве, врши пројекцију и праћење прилива средстава на консолидовани рачун трезора, пројекцију и праћење захтева за плаћање расхода који садрже анализу готовинских токова плана извршења буџета и сервисирање дуга, дефинисање месечних, дневних квота преузетих обавеза и плаћања, врши и друге послове по налогу шефа одељења и начелника Општинске управе.
Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, изборни поступак ће се спровести почев од 20.11.2025. године, у просторијама Општинске управе општине Мајданпек.
Вођење главне књиге буџета и трезора у звању виши референт
Услови: стечено средње образовање у четворогодишњем трајању економске или математичко-техничке струке, положен државни стручни испит, најмање пет година радног искуства у струци, звање рачуновођа и познавање рада на рачунару (MS Office пакет и интернет) као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
Опис послова: Извршава послове контирања буџета и трезора, води помоћне књиге, евиденције примања и издатака, саставља и оверава консолидоване периодичне и годишње извештаје и завршни рачун, врши месечно слагање евидентираних прихода и примања, расхода и издатака у књиговодству са извештајем Управе за трезор о наплати јавних прихода и извршеним расходима, врши унос основних апропријација и измена апропријација одобрених одлуком о буџету, даје налоге за прекњижавање погрешно пренетих средстава са рачуна извршења буџета општине Мајданпек, врши месечно извештавање: учитавање податакта у Регистар запослених, извештај о датим гаранцијама, извештај о кредитном задужењу, извештај о приходима и примањима и расходима и издацима буџета према Управи за трезор, врши извештавање за потребе Републичког завода за статистику, врши и друге послове по налогу шефа службе, шефа одељења и начелника Општинске управе. Изборни поступак ће се спровести почев од 17.11.2025. године у просторијама Општинске управе општине Мајданпек.
Вођење пословних књига за директне и индиректне кориснике у звању виши референт
Услови: стечено средње образовање у четворогодишњем трајању економске или природно-математатичке струке, положен државни стручни испит, најмање пет година радног искуства у струци и познавање рада на рачунару (MS Office пакет и интернет), као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
Опис послова: Врши послове вођења пословних књига за директне и индиректне кориснике, усклађује извештаје из пословних књига са главном књигом трезора, саставља и оверава годишње и периодичне извештаје и завршне рачуне, води помоћне књиге и евиденције (евиденција основних средстава, евиденција о утрошку горива, евиденција за сваког купца стана у откупу чији је продавац општина по систему картица, прати задужења и књижи уплате, води и друге евиденције у складу са законским прописима), обавља и друге послове по налогу шефа одељења и начелника Оштинске управе. Изборни поступак ће се спровести почев од 19.11.2025. године у просторијама Општинске управе општине Мајданпек.
Стручно-оперативни послови у звању виши референт
Услови: стечено средње образовање у четворогодишњем трајању, економског, машинског или електротехничког смера, гимназије, положен државни стручни испит, најмање пет година радног искуства у струци и познавање рада на рачунару (MS Office пакет и интернет) као и потребне компетенције за обављање послова радног места. Опис послова: Обавља стручно-оперативне послове који се односе на припрему материјала за седнице Скупштине општине и Општинског већа, као и његово благовремено достављање, учествује у припреми дневног реда за седнице Скупштине и Општинског већа, њихових радних тела, учествује у изради записника и тонском снимању тока седнице Скупштине и Општинског већа, комплетира материјал за седнице Скупштине општине и Општинског већа и исте предаје на доставу, чува изворне акте и документе, води евиденцију о присуству одборника на седници Скупштине општине и присуству чланова Општинског већа на седници општинског већа; прати динамику извршења закључака и одлука са седница органа, обавља и друге послове које му одреди шеф службе, секретар скупштине и начелник Општинске управе. Изборни поступак ће се спровести почев од 20.11.2025. године, у просторијама Општинске управе општине Мајданпек.
У радни однос може се примити лице под следећим условима: да је држављанин Републике Србије; да је пунолетно; да није правноснажно осуђивано на безусловну казну затвора од најмање шест месеци; да му раније није престајао радни однос у државном органу, односно органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе, због теже повреде дужности из радног односа.
У изборном поступку проверавају се: Понашајне компетенције (Управљање информацијама, Управљање задацима и остваривање резултата, Оријентација ка учењу и променама, Изградња и одржавање професионалних односа, Савесност, посвећеност и интегритет)-провера ће се вршити путем интервјуа, усмено.
Опште функционалне компетенције, и то:
- Организација и рад органа аутономне покрајине/локалне самоуправе у Републици Србији - провера ће се вршити путем теста на платформи Службе за управљање кадровима;
- Дигитална писменост- провера ће се вршити путем теста на платформи Службе за управљање кадровима;
-Пословна комуникација-провера ће се вршити путем теста на платформи Службе за управљање кадровима.
У погледу провере опште функционалне компетенције дигитална писменост“ ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на трaженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције-дигитална писменост, неопходно је да уз Пријаву на конкурс достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који је приложен уместо тестовне провере.
Поступак и начин провере компетенција:
Посебне функционалне компетенције за област рада и то:
- Посебне функционалне компетенције у одређеној област рада:финансијскo-материјални послови (терминологија, стандарди, методе и процедуре из области буџетског рачуноводства и извештавања, релевантни софтвери)-провера ће се вршити усмено.
- Посебне функционалне компетенције у одређеној област рада: административно-технички послови (методе и технике прикупљање података ради даље обраде, технике евидентирања и ажурирање података у релевантним базама података)-провера ће се вршити усмено.
- Посебне функционалне компетенције за радно место и то: Посебне функционалне компетенције за радно место-Планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Статут општине Мајданпек, Одлука о Општинској управи)-провера ће се вршити усмено.
- Посебне функционалне компетенције за радно место -Прописи из делокруга радног места (Закон о буџетском систему, Закон о електронском фактурисању)-провера ће се вршити усмено.
- Софтвери (посебни софтвери неопходни за рад у зависности од радног места)-Софтвер за финансијско књиговодство, САВЕТНИК, Е-фактуре, ЦРФ, ИФКЈ, софтвер за основна средства - провера ће се вршити практичним радом.
Интервју са Конкурсном комисијом (процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа)- провераваће се путем интервјуа са Комисијом (усмено).
Kандидатима међу којима се спроводи изборни поступак за попуњавање радног места доставља се писмено обавештење о томе кад отпочиње изборни поступак. Кандидати се обавештавају и путем интернет адресе, ако је дата, као и на бројеве контакт телефона које наведу у својим пријавама.
Уз пријаву, неопходно је да кандидат поднесе: 1.уверење о држављанству, 2.извод из матичне књиге рођених, 3.уверење да кандидат није правноснажно осуђиван на безусловну казну затвора од најмање шест месеци, 4.доказ да му раније није престајао радни однос у државном органу, односно органу аутномне покрајине или јединице локалне самоуправе, због теже повреде дужности из радног односа (решење о престанку радног односа у органу или други одговарајући акт), 5.диплому о стручној спреми, 6.уверење о положеном државном стручном испиту, 7.доказ о радном искуству (потврде, решења и други акти којима се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком временском периоду је стечено радно искуство).
Службеник који је већ у радном односу у јединици локалне самоуправе и пријављује се на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених, подноси решење о распоређивању или решење да је нераспоређен.
Сви докази прилажу се у оригиналу или у фотокопији која је оверена у општини или суду или од јавног бележника.
Положен стручни испит за рад у државним органима не представља услов нити предност за заснивање радног односа на радном месту за које је расписан јавни конкурс.
Пробни рад је обавезан за сва лица која нису заснивала радни однос у органу аутономне покрајине, јединици локалне самоуправе, или државном органу. Пробни рад траје шест месеци. Кандидат без положеног државног стручног испита прима се на рад под условом да тај испит положи до окончања пробног рада.
Одредбом члана 9. и члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број 18/16, 95/18 и 2/23) прописано је, између осталог, да орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.
Документ о чињеницама о којима се води службена евиденција је: уверење о држављанству; извод из матичне књиге рођених; уверење да кандидат није правноснажно осуђиван на безусловну казну затвора од најмање шест месеци; уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима.
Потребно је да учесник конкурса, уз напред наведене доказе, достави изјаву којом се опредељује за једну од могућности, да орган прибави податке о којима се води службена евиденција или да ће то кандитат учинити сам.
Изјава се може преузети на сајту општине у делу „обавештењa, огласи, јавни позиви“.
Пријава на јавни конкурс се врши на прописаном обрасцу који је доступан на интернет страници општине Мајданпек (www.majdanpek.rs). Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом кандидат учествује у изборном поступку. Подносилац пријаве ће бити обавештен о додељеној шифри у року од три дана од дана пријема пријаве путем интернет адресе.
Пријаве са доказима о испуњености услова из огласа, достављају се на наведену адресу.
Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, изборни поступак ће се спровести, о чему ће кандидати бити обавештени најмање три дана пре отпочињања изборног поступка.
Лице задужено за давање обавештења о конкурсу: Андреа Николић, телефон 030/581-140.
Оглас о јавном конкурсу објављује се на Огласној табли Општинске управе, интернет страници општине Мајданпек (www.majdanpek.rs), а обавештење о јавном конкурсу биће објављено у дневном листу “Политика“. Рок за пријаву кандидата је 15 дана од дана оглашавања обавештења о јавном конкурсу у дневном листу „Политика“. Датум оглашавања јавног конкурса је 28.10.2025. године. Датум истека рока за подношење пријава је 12.11. 2025. године.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве кандидата и пријаве уз које кандидати нису приложили све потребне доказе, Конкурсна комисија ће одбацити.
ИНСТИТУТ ЗА РЕУМАТОЛОГИЈУ
ДОМ ЗДРАВЉА „САВСКИ ВЕНАЦ“
МИНИСТАРСТВО ТУРИЗМА И ОМЛАДИНЕ
ГРАДСКИ ЗАВОД ЗА КОЖНЕ И ВЕНЕРИЧНЕ БОЛЕСТИ
МИНИСТАРСТВО ИНФОРМИСАЊА И ТЕЛЕКОМУНИКАЦИЈА
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати
