ОПШТИНСКА УПРАВА МАЈДАНПЕК
ОПШТИНСКА УПРАВА МАЈДАНПЕК
19250 Мајданпек, Светог Саве бб.
тел. 030/581-140
Правни и стручни послови органа општине у звању сарадник
Услови: стечено високо образовање из научне области правних наука на основним академским студијама у обиму од најмање 180 ЕСПБ, основним струковним студијама, односно на студијама у трајању до три године или виша стручна спрема правне струке.
Опис послова: обједињава рад службе, пружа потребну стручну помоћ запосленима на стручно оперативним пословима, прати прописе из делокруга службе, прикупља, припрема и обрађује податке неопходне за обављање послова из делокруга рада службе, прикупља материјал за израду нацрта и предлога одлука и других општих аката које доносе органи општине, припрема нацрте другостепених решења за потребе Општинског већа, учествује у радним тимовима приликом израде нацрта сложенијих аката, припрема анализе, информације и извештаје из делокруга службе, присуствује седницама Општинског већа и Скупштине општине, пружа помоћ секретару Скупштине у припремању седница и извршавању закључака Општинског већа и Скупштине, стара се о благовременој изради записника са седница Општинског већа и Скупштине, учествује у вршењу стручних послова за потребе радних тела органа општине, обавља и друге послове које му одреди начелник Општинске управе.
Послови просторног планирања, урбанизма и грађевинарства у звању саветник
Услови: стечено високо образовање из научне области грађевинског инжењерства или архитектуре, односно интердисциплинарних, мултидисциплинарних, трансдисциплинарних студијских програма (област: просторно планирање, архитектура) на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету.
Опис послова: спроводи процедуре у поступцима припреме и праћења, израде, разматрања, доношења и објављивања планских докумената; даје стручно тумачење планских аката заинтересованој јавности у току раног и јавног увида; врши проверу потпуности и исправности поступања обрађивача планских докумената по извештају о стручној контроли и извештају о јавном увиду; врши стручне послове за Комисију за планове; спроводи процедуру јавне презентације урбанистичких пројеката; израђује информације о локацији за сложеније објекте, обавештења и потврде из области урбанизма и грађевинарства; врши проверу усклађености урбанистичко-техничких докумената са планским документима; води првостепене управне поступке и израђује акта из обједињене процедуре за изградњу, доградњу и реконструкцију објеката; локацијске услове за изградњу, доградњу и реконструкцију објеката; решења о грађевинским дозволама за изградњу, доградњу и реконструкцију објеката; решења о одобрењу за извођење радова за објекте за које се не издаје грађевинска дозвола; прибавља услове и податке ималаца јавних овлашћења за издавање услова за пројектовање и прикључење објекта на комуналну и другу инфраструктуру; врши пријем и обраду осталих захтева и пријава из обједињене процедуре и припрема потребна акта; врши пријем и обраду осталих захтева за прикључење објеката за које је издата грађевинска дозвола или одобрење за изградњу на комуналну и другу инфраструктуру; води евиденцију и стара се о чувању издатих аката из обједињене процедуре; припрема издата акта за увођење у регистар обједињених процедура; израђује дописе, захтеве и обавештења странкама у поступку, имаоцима јавних овлашћења и управљачима јавног добра; израђује нацрте одговора извештаја и мишљења по захтевима органа државне управе и локалне самоуправе и других органа и организација; израђује нацрте одговора по жалбама на првостепена решења и доставља списе предмета другостепеном органу; обавља и друге послове по налогу шефа Одељења и начелника Општинске управе.
Општи услови за запослење: да је држављанин Републике Србије; да је пунолетно; да није правноснажно осуђивано на безусловну казну затвора од најмање шест месеци; да му раније није престајао радни однос у државном органу, односно органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе, због теже повреде дужности из радног односа; положен државни стручни испит и најмање три године радног искуства у струци као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
У изборном поступку проверавају се:
Опште функционалне компетенције, и то:
- организација и рад органа аутономне покрајине/локалне самоуправе у Републици Србији-провера ће се вршити путем теста на платформи Службе за управљање кадровима;
- дигитална писменост-провера ће се вршити путем теста на платформи Службе за управљање кадровима;
- пословна комуникација-провера ће се вршити путем теста на платформи Службе за управљање кадровима.
У погледу провере опште функционалне компетенције дигитална писменост ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције-дигитална писменост, неопходно је да уз пријаву на конкурс достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који је приложен уместо тестовне провере.
Посебне функционалне компетенције за област рада и то:
Посебне функционалне компетенције за област рада стручно-оперативни послови (технике обраде и израде прегледа података, технике израде општих, појединачних и других правних и осталих аката), провера ће се вршити усмено.
Посебне функционалне компетенције за радно место и то: планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Статут оштине Мајданпек, Одлука о Општинској управи) - провера ће се вршити усмено; прописи из делокруга радног места (Закон о општем управном поступку, Закон о планирању и изградњи), провера ће се вршити усмено.
Понашајне компетенције: управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет, провера ће се вршити путем интервјуа-усмено.
Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
Кандидатима међу којима се спроводи изборни поступак за попуњавање радног места доставља се писмено обавештење о томе кад отпочиње изборни поступак. Кандидати се обавештавају и путем интернет адресе, ако је дата, као и на бројеве контакт телефона које наведу у својим пријавама.
Уз пријаву неопходно је да кандидат поднесе: уверење о држављанству; извод из матичне књиге рођених; уверење да кандидат није правноснажно осуђиван на безусловну казну затвора од најмање шест месеци; доказ да му раније није престајао радни однос у државном органу, односно органу аутномне покрајине или јединице локалне самоуправе, због теже повреде дужности из радног односа (решење о престанку радног односа у органу или други одговарајући акт); диплому о стручној спреми; -уверење о положеном државном стручном испиту; доказ о радном искуству (потврде, решења и други акти којима се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком временском периоду је стечено радно искуство).
Службеник који је већ у радном односу у јединици локалне самоуправе и пријављује се на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених, подноси решење о распоређивању или решење да је нераспоређен. Сви докази прилажу се у оригиналу или у фотокопији која је оверена у општини или суду или од јавног бележника. Положен стручни испит за рад у државним органима не представља услов нити предност за заснивање радног односа на радном месту за које је расписан јавни конкурс. Пробни рад је обавезан за сва лица која нису заснивала радни однос у органу аутономне покрајине, јединици локалне самоуправе, или државном органу и траје шест месеци. Кандидат без положеног државног стручног испита прима се на рад под условом да тај испит положи до окончања пробног рада. Одредбом члана 9. и члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број 18/16, 95/18 и 2/23) прописано је, између осталог, да орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.
Документ о чињеницама о којима се води службена евиденција је: уверење о држављанству; извод из матичне књиге рођених; уверење да кандидат није правноснажно осуђиван на безусловну казну затвора од најмање шест месеци; уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима.
Потребно је да учесник конкурса, уз напред наведене доказе, достави изјаву којом се опредељује за једну од могућности, да орган прибави податке о којима се води службена евиденција или да ће то кандитат учинити сам.
Изјава се може преузети на сајту општине у делу „обавештења, огласи, јавни позиви“.
Пријава на јавни конкурс се врши на прописаном обрасцу који је доступан на интернет страници општине Мајданпек (www.majdanpek.rs). Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом кандидат учествује у изборном поступку. Подносилац пријаве ће бити обавештен о додељеној шифри у року од три дана од дана пријема пријаве путем интернет адресе. Пријаве са доказима о испуњености услова из огласа, достављају се на наведену адресу. Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, изборни поступак ће се спровести почев од 20.11.2025. године, у просторијама Општинске управе општине Мајданпек, о чему ће кандидати бити обавештени најмање три дана пре отпочињања изборног поступка.
Лице задужено за давање обавештења о конкурсу: Андреа Николић, телефон 030/581-140. Оглас о јавном конкурсу објављује се на Огласној табли Општинске управе, интернет страници општине Мајданпек. Датум истека рока за подношење пријава је 05.11.2025. године. Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве кандидата и пријаве уз које кандидати нису приложили све потребне доказе, Конкурсна комисија ће одбацити.
