Вести

06.04.2023.

Обуку за дигитални маркетинг у Нишу завршило 19 незапослених

Након успешно завршене онлајн обуке „Дигитални маркетинг“, деветнаест незапослених полазника са евиденције Филијале Ниш Националне службе за запошљавање добило је сертификате.

Приликом обраћања полазницима, директор нишке филијале НСЗ Бобан Матић је истакао задовољство великим интересовањем незапослених за ову обуку, као и степеном њихове мотивације за укључење и у друге обуке и усавршавања која Национална служба нуди незапосленима ради повећања њихове конкурентности на тржиту рада.

- Кроз обуку за дигитални маркетинг полазници су стекли знања везана за маркетинг, друштвене мреже, оглашавање, таргетирање публике, рад у Wорд Пресс програму, кампање у дигиталном маркетингу и још много тога – рекао је Матић.

Према речима полазнице обуке Јелене Поповић, која се дуже времена налази на евиденцији незапослених, веома ју је обрадовао позив њене саветнице за запошљавање и понуда да се укључи у обуку. Она је објаснила да је по занимању ликовни техничар, због чега су јој најинтереснтнији делови обуке били управо они везани за маркетинг, уметност, дизајн, израду веб сајтова и обраду фотографија и графика.

Њена колегиница на обуци Тијана Миљковић, по занимању мастер графички дизајнер, каже да је након губитка посла крајем прошле године, решила да се укључи у обуку и тако унапреди и прошири своја знања, а у нади да ће јој то помоћи у даљем развоју каријере.

- Одабрала сам дигитални маркетинг јер је та област блиска графичком дизајну и покушаћу да кроз научено саму себе промовишем као уметника, с обзиром на то да се поред дизајна бавим и класичним сликарством, цртањем и графиком – рекла је Миљковићева.

Тренутно се на евиденцији незапослених Филијале Ниш НСЗ налази 29.247 незапослених, што је за скоро 11 процената мање у односу на исти период прошле године, док је на евиденцији само у граду Нишу тренутно 19.473 незапослених, или за 13 процената мање међугодишње.