Послови

20.04.2023.

Директор

УСТАНОВА КУЛТУРЕ УМЕТНИЧКА ГАЛЕРИЈА „НАДЕЖДА ПЕТРОВИЋ ЧАЧАК“

УСТАНОВА КУЛТУРЕ УМЕТНИЧКА ГАЛЕРИЈА
„НАДЕЖДА ПЕТРОВИЋ ЧАЧАК“

оглашава

ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ИМЕНОВАЊЕ

Директора
на мандатни период од четири године

УСЛОВИ:
- високо образовање из области друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, односно специјалистичким струковним студијама, по пропису који уређује високо образовање почев од 10. септембра 2005. године или високо образовање из области друштвено-хуманистичких наука на основним студијама у трајању од најмање четири године, по пропису који је уређивао високо образовање до 10. септембра 2005. године,
- најмање пет година радног искуства у култури,
- знање страног језика и
- знање рада на рачунару.

Документација (докази) који се прилажу уз пријаву на јавни конкурс:
- предлог програма рада и развоја установе, за мандатни период од четири године,
- краћа биографија кандидата за директора,
- оригинал или оверена фотокопија дипломе или уверења о стеченој стручној спреми,
- потврда или уверење о радном искуству у култури, односно други документ о радном искуству у култури, из кога се може несумњиво утврдити да је радио на пословима у култури и у трајању од најмање 5 година,
- оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених, који је важећи у складу са законским прописима,
- доказ о знању страног језика: оригинал или оверена фотокопија потврде или уверења о положеном испиту на студијама, потврде установе или школе страних језика или сертификата, односно било којег другог документа којим доказује знање страног језика и
- доказ о знању рада на рачунару: оригинал или оверена фотокопија потврде или уверења о положеном испиту на студијама, потврде установе или школе рачунара или сертификата, односно било којег другог документа којим доказује знање рада на рачунару.

Конкурс је отворен 8 дана од дана објављивања.
Пријавe са доказима о испуњености услова конкурса достављају се писаним путем, у затвореној коверти са назнаком: “Конкурс за директора установе културе“ на адресу Уметничка галерија „Надежда Петровић Чачак“, 32000 Чачак, Цара Душана, 6, препорученом пошиљком  или лично сваког радног дана у од 09 до 15 часова,  у канцеларију пословног секретара.
Управни одбор поступа са пријавама на јавни конкурс у складу са законом којим се уређује управни поступак.
Пријава на конкурс мора бити разумљива и да садржи све што је потребно да би се по њој поступило. Уколико се утврди да  је пријава неуредна, односно да има недостатке који онемогућавају поступање по њој, ако је неразумљива или је непотпуна, Управни одбор ће обавестити подносиоца пријаве на који начин ће да  је уреди, у року од  осам дана од дана обавештења за уређење. Ако пријава буде уређена у остављеном року, сматра се да је од почетка била уредна.
Неблаговремене и  пријаве које не буду уређене ни у накнадном остављеном року (неразумљиве и непотпуне), Управни одбор ће одбацити решењем.
Против  решења Управног одбора се може изјавити жалба Градском већу града Чачка, преко Управног одбора, у року од 15 дана од дана обавештавања подносиоца пријаве о решењу.

Подаци о изборном поступку:
Управни одбор Установе ће обавити разговор са кандидатима који испуњавају услове из конкурса и у року од 30 дана од дана завршетка јавног конкурса доставити оснивачу-Скупштини града Чачка образложени предлог Листе кандидата, која ће садржати мишљење Управног одбора о стручним и организационим способностима сваког кандидата и записник о обављеном разговору.
Оснивач -Скупштина града Чачка именује директора установе са Листе кандидата.
Јавни конкурс није успео ако Управни одбор утврди да нема кандидата који испуњава услове да уђе у изборни поступак о чему је дужан да обавести оснивача-Скупштину града Чачка, односно уколико оснивач-Скупштина града Чачка не именује директора установе са Листе кандидата.
Сва додатна обавештења о јавном конкурсу могу се добити на телефон Уметничке галерије „Надежда Петровић Чачак“, бр. 032/322-375 или путем email: office.memorial@nadezdapetrovic.rs